دوره روانشناسی برخورد با مشتری و مدیریت شکایات مشتری در شهرداری منطقه 19 تهران

280 بازدید
دکتر جواد فقیهی‌پور

دوره روانشناسی برخورد با مشتری و مدیریت شکایات مشتری در شهرداری منطقه 19 تهران

مدرس: دکتر جواد فقیهی‌پور (دکتری مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران)

مدت: 12 ساعت

تاریخ برگزاری: دی 1397

سرفصل ارایه شده در دوره:

بخش 1؛ مدیریت ارتباط با مشتری

بخش 2؛ رفتارشناسی دیسک

بخش 3؛ ارتباطات بین فردی

بخش 4؛ مدیریت شکایات مشتری

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.faghihipour.ir/?p=7512
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
دکتر جواد فقیهی پور
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دوره روانشناسی برخورد با مشتری و مدیریت شکایات مشتری در شهرداری منطقه 19 تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.