ارزیابی میزان جذابیت خدمات در بخش مشاوره و تحقیق
چکیده
پژوهش حاضر، با موضوعیت خدمات در بخش مشاوره و تحقیق و با محوریت سازمان مدیریت صنعتی انجام گردید. هدف اصلی پژوهش، ارزیابی میزان جذابیت خدمات ارایه شده توسط این سازمان در بخش مشاوره و تحقیق از دیدگاه مشتریان میباشد. روش تحقیق، ازنوع توصیفی پیمایشی میباشد. جهت گردآوری دادهها، 130 پرسشنامه محققساخته با 53 پرسش، بین مشتریان سازمان توزیع گردید. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل دادهها نشان داد که سازمان موصوف بهترتیب در حوزههای مالی و اقتصادی؛ فنآوری اطلاعات؛ بازار و محصول؛ استراتژی و تحول؛ منابع انسانی؛ سازماندهی و ساختار؛ کیفیت تعالی و بهرهوری؛ تولید و عملیات دارای بیشترین امتیاز میباشد.
واژگان كليدي:
خدمات مشاوره و پژوهش، جذابیت، بازار سازمان.
به این مقاله اینگونه استناد کنید:
استناد پایان متن:
سرمد سعیدی، سهیل و فقیهیپور، جواد و فقیهیپور، سمیه و قربانی، رضا (1392)؛ ارزیابی میزان جذابیت خدمات در بخش مشاوره و تحقیق، فصلنامه علمی و ترویجی مطالعات منابع انسانی، شماره 8.
استناد داخل متن:
سرمد سعیدی و همکاران، 1392
امکان ثبت نظر جدید بسته شده است.
هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.