ارزیابی میزان جذابیت خدمات در بخش مشاوره و تحقیق

234 بازدید
دکتر جواد فقیهی‌پور

ارزیابی میزان جذابیت خدمات در بخش مشاوره و تحقیق

دکتر سهیل سرمد سعیدی

جواد فقیهی پور

سميه فقیهی پور

رضا قرباني

چکیده

پژوهش حاضر، با موضوعیت خدمات در بخش مشاوره و تحقیق و با محوریت سازمان مدیریت صنعتی انجام گردید. هدف اصلی پژوهش، ارزیابی میزان جذابیت خدمات ارایه شده توسط این سازمان در بخش مشاوره و تحقیق از دیدگاه مشتریان می‌باشد. روش تحقیق، ازنوع توصیفی پیمایشی می‌باشد. جهت گردآوری داده‌ها، 130 پرسشنامه محقق‌ساخته با 53 پرسش، بین مشتریان سازمان توزیع گردید. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده‌ها نشان داد که سازمان موصوف به‌ترتیب در حوزه‌های مالی و اقتصادی؛ فن‌آوری اطلاعات؛ بازار و محصول؛ استراتژی و تحول؛ منابع انسانی؛ سازماندهی و ساختار؛ کیفیت تعالی و بهره‌وری؛ تولید و عملیات دارای بیشترین امتیاز می‌باشد.

 

واژگان كليدي:

خدمات مشاوره و پژوهش، جذابیت، بازار سازمان.

به این مقاله اینگونه استناد کنید:

استناد پایان متن:

سرمد سعیدی، سهیل و فقیهی‌پور، جواد و فقیهی‌پور، سمیه و قربانی، رضا (1392)؛ ارزیابی میزان جذابیت خدمات در بخش مشاوره و تحقیق، فصلنامه علمی و ترویجی مطالعات منابع انسانی، شماره 8.

استناد داخل متن:

سرمد سعیدی و همکاران، 1392

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.faghihipour.ir/?p=6243
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
دکتر جواد فقیهی پور
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد ارزیابی میزان جذابیت خدمات در بخش مشاوره و تحقیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.