دوره آموزشی مدیریت بازاریابی (با رویکردی بر بازاریابی داخلی و  بازاریابی خارجی) برای دانشپذیران دوره MBA دانشگاه تهران

129 بازدید
دکتر جواد فقیهی‌پور

دوره آموزشی مدیریت بازاریابی (با رویکردی بر بازاریابی داخلی و بازاریابی خارجی) برای دانشپذیران دوره MBA دانشگاه تهران

مدرس: دکتر جواد فقیهی‌پور (دکتری مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران)

مدت: 20 ساعت

تاریخ برگزاری: فروردین 1398

سرفصل ارایه شده در دوره:

بخش 1: مفاهیم بازاریابی

بخش 2: آمیخته بازاریابی

بخش 3: استراتژی بازاریابی

بخش 4: تبلیغات

بخش 5: فروش

بخش 6: بسته‌بندی

بخش 7: تحقیقات بازاریابی

بخش 8: مدیریت ارتباط با مشتری

بخش 9: مدیریت شکایات مشتری

بخش 10: شهرت سازمانی

بخش 11: تصویر سازمانی

بخش 12: برندینگ شرکتی

بخش 13: برندینگ شخصی

بخش 14: برندینگ کارفرما

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.faghihipour.ir/?p=7140
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین
دکتر جواد فقیهی پور
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دوره آموزشی مدیریت بازاریابی (با رویکردی بر بازاریابی داخلی و  بازاریابی خارجی) برای دانشپذیران دوره MBA دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.